Höhöö, oon ollu laiskana... Tai no, en niinkää, kun ekakasi oli vähä hankala ehtiä piirtää kun tuli vierahia.

Seuraavana päivänä katottiin kyllä se Laputaki, ja olihan se hyvä. Parempi ku Sydämen kuiskaus, mutta mun lemppari Ghibli on yhä Totoro... Tai no, Pom Poko kyllä kilpailee ykkös sijasta! XD

Noh, saatiin site oppari esiteltyä ja nyt Kirsi ainaki voi valmistua. Mulla on vähä eri tilanne ku en oo saanu sarjista ajoissa valmiiksi, mutta en mä vielä haluakkaa valmistua, joten ei hätää.

 

Ja seuraavaksi laukkumeme. Lupasinki tehä sen uudestaan, jos tulee sellanen päivä, että kävisin muuallaki ku tien toisella puolen kaupassa.

Tuosta tavara-kasasta puuttuu enää DS, joka on yleensä sellanen kapine mitä kuljetan joka paikassa. Nyt en ottanu mukaan kun tiesin että ei oo aikaa pelata kuitenkaa.

Vähän ostin ihkuja juttuja. <3 Etenki noi korkkarit on ihan parhaat!

Oon lukenu viime aikoina aika paljo tyyli-/muotiblogeja. niistä saa kaikkia kivoja ideoita omaan pukeutumiseen, joten tästä hyvästä saatte ihkun kuvan mun ihkusta outfitistä... Jossa on kerranki jotain muutaki väriä ku mustaa ja valkosta! Siinä on ruskeeta ja tummanpunasta!

Joo, mutta en oo piirtäny tänään enkä eilen ollenkaa, koska olisin piirtäny vaan itteni pelkästään kutomassa. Mutta nyt alkaa joululahjat olla valmiina, joten eiköhän tästä kohta pääse taas piirtämisen makuun. Ainaki vipi-blogin teema pitäs piirtää ku jätin viime viikonki välistä.