En ookkaa pitkään aikaan piirtäny ilman että olisin värittäny.

Noh, ainaki tekisin site jotain muutaki ku makaisin kotona jos lähettäis Ivaloon jouluksi. Mutta mua kyllä rasittaa se, että viime vuonna ku olisin halunnu tosi paljo lähtee jouluksi Kauhajoelle, koska asuttiin siihen aikaan Huupan kans kahes ihan paskas kämpäs, se ei sille käyny ja kärvistelin joulun Ylivieskas kahestaan Huupan kans. Ja nyt site oltaas menos Ivaloon, vaikka eka sovittiin että jäädään Ylivieskaan ja nyt meillä sentään olis täällä tosi kiva ja iso kämppä ja olis oikeesti tosi kiva jäädä kotiin. Nyt mua vaan harmittaa niin paljo se, miksen vääntäny tahtoani läpi ja pakottanu Huupaa lähteen mun kans Kauhajoelle, koska voin kertoo että viime joulu ei musta ollu yhtää kiva olla jossain paikassa josta ei tunne ketää ja kaikki kaverit on kotonaan ja ollaan jossain meidän tutun kämpillä joka oli sillon Espanjas. Ei kivaa, ja nyt mua harmittaa se tosi paljo. Melkein niin paljo etten ees haluu lähtee Ivaloon.

Ja nyt mua ärsyttää että se että mua harmittaa tää tosi paljo myrittää pilata koko Ivaloon menemisen.

Ajattelin muuten, että piirrän joskus toistekki tän saman, sillä mun laukun sisältö vaihtelee tosi paljo sen mukaan mitä teen. Jos esim. kävisin taas koulua, mun laukussa olis paljo enemmän kamaa, mutta ku en käy missää muualla ku kaupassa tien toisella puolen... Hieman mun elämä on köyhää tällä hetkellä, ei ihmekkää ku yrittää masentaa.

Eli tässä nähdään, en saanu vieläkää nähtyä elokuvaa joka olis tarpeeksi pelottava että kelpuuttaisin sen kolmanneksi listalleni. Ja seki syy miksi Blair Witch Projekti on tuolla, on se, että näin sen aika nuorena. Mutta en ajatellu kattoo uudestaan, niin voin rauhassa pitää sitä maailman toiseksi pelottavimpana leffana. Mut Orpokoti oli OIKEESTI pelottava ja häiritsevä ja hyvä ja jännittävä ja surullinen! Ihan paras!