Ette ikinä arvaa missä olen juuri nyt. Olen kuulkaas Oulussa asemalla odottamassa junaa. Otin Hänen Pyhyytensä, uuden hienon miniläppärini mukaan mokkulan kera ja kun huomasin että juna on tunnin myöhässä avasin Hänen Pyhyytensä kannen ja rupesin dataamaan. Kerrankin olen kuulkaa onnellinen tästä teknillistyneestä aikakaudesta kun pääsee nettiin missä vain ja milloin vain. On jopa ihan seminopee tää masiina täällä. Nyt vain harmittaa se, että ei oo ketää tuttuja mesessä EIKÄ ees gmailissa, joten aloin sitten kirjottaa blogiin jotain paksaa. Pahoittelen sitä että mulla ei oo mitää uutta ja hienoo ees piirrettynä tänne tällä kertaa, mutta voin kattoo löytyykö koneelta mitää mielenkiintosta mitä voisin tähän lykätä, ihan vaan siksi ettei tuu liian kuiva kirjotus tästä.

Mutta joo! Olen kuitenkin jo matkalla sinne Kemiin, että eiköhän tämä tästä vähitellen ala luonnistua tämä matkanteko. Lipunkin menin nolo ostamaan ajoissa niin ei viitti enää muuttaa suunnitelmaa ja koittaa liftata Kemiin. Eihän se ees oo kauheen kaukana.

Katohan ku löysin kuvan. Ja vieläpä jotain mitä puoli maailmaa ei oo ihan vielä nähny. Hän on muijja jonka suunnittelin Devonille että te epatot ymmärtäisitte että hän on hetero!

Tämänkin kuvan löysin! Siinä vähä fanarttia Suspun hahmolle Tylerille. Tämä on piirretty jo ihan alkuvuodesta. Varmaan tammi-helmikuunvaihteessa. En oo viittiny laittaa tätä vaan mihinkää ku se on REFFATTU kuva!! HYI!! Mutta noh, nyt kerroin että reffasin niin ehkä ette ristiinnaulitse mua tästä hyvästä.

Mutta joo, taidan lopettaa tämän turhan paksanpuhumisen, sain tässä jo 20min kulutettua, joten enää noin 50 minuuttia jäljellä odotusta. Nähään sitten Kemissä kaikkien ihkujen kanssa. Otin muuten ylimääräsiä Pokémon-tarroja mukaan, että jos näette mua Kemissä niin tulkaa hakemaan ilmasia Pokémon-tarroja!!