Jee pääsin taas Kauhajoelle Vaasasta skannerin äärelle. Nyt olen onnellinen ihminen.

Tätä seuraavaa entryä ei saa näyttää Raksulle ennen huomista!!! Mä en aio näyttää sille joten älkää sitte KERTOKO sille senki mölöt!! Se on ylläri!!

Tässä esimerkki jonka piirsin taitetulle A4-paperille kuulakärkikynällä ilamn alustaa polveni päällä sohvalla jossa hyppi ainaki seitsemän isosta, eli hyvissä olosuhteissa mutta iteasiassa TYKKÄÄN tästä kuvasta aika lujaa!!

Sitte muuten oon tehny pari sivuu kummallista sarjakuvaa jossa oon testaillu vapaampaa taustojen tekemistä. Sanokaa ihmeessä mielipidettänne niihin ku kaipaan oikeesti vähä palautetta niitä taustoja koskien, vaikka ne onki tollaaset vonkulat ja randomit. ;___;

Sivu 01

Sivu 02

Sitte vielä loppuun ihana kuva mun BARBIE-kuulokkeista!! Näyttää niinku Barbielta lentoemäntänä tai jotain!! Ihanan pinkit eikö?!?!?

Ainiin, ja kuvassa kanssani esiintyi myös ihana ja VASTUULLINEN isosten isonen Tsesi <3

 

Sitten vielä tärkeä ilmoitusasia!! Huomenna lähdemme Nekon kanssa Traconiin ja siellä olemme koko viikonlopun TAIDEKUJALLA joten tulkaa ostamaan meiltä kamaa että saamme kasaan bensarahat että pääsemme vielä takasin Liminkaanki!! Kiitos paljon.