Oltiin ihan järjettömän myöhään eilen yöllä perillä kun ajettiin vaan yhellä pysähdyksellä Tampereelta Liminkaan. (Älkää kertoko äipälle että ajoin niin paljo yhteen putkeen, se suuttus kuitenki.) Joten skannasin vasta tänään aamulla nämä, mutta kattokaapa siitä mitä Traconissa tapahtui. Oli kyllä vallan ihkua.

Niinku jotkut tietää, Suspu oli siellä Espanjassa ja hän kysyi minulta mitä haluaisin tuliaikseksi... Koska en tienny, niin pyysin häntä tuomaan tuliaisen silleen niinku se olis jonku sen hahmon ostama mun hahmolle. Sitte se ilmeisesti innostui vähä liikaa >___> Tässä näette Suspun piirrokset jokka on selitykset sille miksi sain juuri sitä mitä sain:

Yuki sai sitte lopuksi molemmat saakelin pelottavat söpöeläimet... Järkytyin.

Maikki sai ihQbestixeltään ihanat käsikorut joissa luki Friends ja Forever. <3<3<3<3

Devon sai.... Mustaa kynsilakkaa... Hän oli varmasti iloinen =____= MUTTA KIITOS IHANA SUSPU ILOISEKSI TULIN!!!

Sitten palataan taas kuvapäivikseen.

Hieman olin kauhee ku unohin heti miltä se joka piirsi ton Devonin näytti, joten piirsin siitä tollasen Moen ettei se suutu mulle ;___; Olin niin häikäistyny Devonin kauneudesta että en voinut häntä itseään katsoa kuin Devonia vain, katsokaa nyt miten KAUNIIN Devonin hän OIKEASTI teki, ei tuollaista rumeloa ku mä piirsin.

Menkää kattomaan hänen kaunis Devarinsa TÄÄLTÄ. Oih kiitos ihanan Devonin tuunauksesta. Ikuisesti olen kiitollinen tästä, se oli koko rahan arvoinen <3

Ja kiitokset Hugon kaverille jonka luona saimme olla yötä. Piirsimme hänelle kauniin kuvankin vastalahjaksi ja annoimme yhden huovutetun avaimenperäkoirulin myös. Toivottavasti emme liian kauheita olleet kun murustimme vain pyyhekumia pitkin hänen lattioitaan ;___;

Nyt toivon etten unohtanu mainita mitää tärkeetä mistää. Kiitos kaikille ihan kauheesti jotka kävitte meidän pöydässä, oli hyvä coni vaikka sisätilat oliki niinku kasvihuone. Ja sain paljo uusia kavereita ihanasti <3