Nyt voitte kaikki vihata mua kun kerron että oikeesti oltiin vaan idiootteja Suspun kanssa. Tossa ekassa ruudussa näkyy Raakelinki mielipide asiasta.

Riku! Laita mulle vaikka feisbuukissa viestiä ja sit jotain reffiä sun hahmosta josta haluut fanartin, koska haluun nyt tästä hyvästä tehä sulle sellasen kun olin ilkee ja huijjasin ;A; Teen sen vesiväreil ja saat sit originaalin raakelin mukana syyslomalla vaikka.

Sitte selitys mistä kaikki lähti:

 

Anteeksipyynnöksi laitan tähän viä sarjiksia että kaikille tulis hyvä mieli:

Siinä on USAlaisen isänmaallisen hahmoni Abrahan Theodore Noullenin elämää <3

Ei muuta, huomenna koulussa saatte mut hakata kun olin kauhee ja huijjasin (SUSPU YLLYTTI vaik oliki mun idea) sillä joo tuun kouluun ja joo, Suspua yhä suuresti rakastan! Ja tiättekö miksi? Koska sillä on yhtä säälittävä huumorintaju ku mulla B'''DDD

Okei, meen tästä nyt häpeemään, nähään taas.