Ööö joo, moi... Tota, mietin eka laitanko tätä ollenkaa interwebsiin, mutta laitan nyt kuitenki ku muutenki kaikki saa tietää niin saanpahan ite selittää asian ja angstata ja ainaki ihmiset näkee mun näkökulman eikä vaan ärsyynny muhun keskenään niinku pelkään että ne tekee.

Sitte vähä miten vietin tätä vapaatani nyt kun mulla sitä vihdoin on.

Vähäkö muuten Suspu näytti mulle tälläsen kauniin sarjiksen: LINKKI Ja mä vähä parodioin, tai siis plagioin, tai tributoin or whatever kun se oli niin hupsu <3 Se on tällääseltä sivustolta: LINKKI

Uuh aah, neljästä päiviksestä kolme oli piirretty autossa joten nauttikaapa laadusta ja olkaa onnellisia. <3

Ja MELKEIN unohdin tämän! Kattokaapas mitä piirtelin tuossa Hyvinkäällä ollessani:

Tein tälläsiä ku yritin opetella piirtämään nopeesti kuvia erilaisista hahmoista ja yritin sitte harjotella piirtämällä Suspun hahmoja joita en oo ennen piirtäny kauheesti. Mutta se ei auttanu tarpeeksi koska Suspun tyyli on mulle hirveen tuttu niin siitä reffaaminen on mulle vähä liianki helppoa, joten nyt pyydän teiltä ihmisiltä apua!

Laittakaa mulle linkki reffikuvaan jossa saa olla mikä tahansa hahmo, voi olla vaikka näyttelijäki, mutta mieluiten ehkä piirrettyjä hahmoja. Saa olla oma tai jostain mangamungosta vaikka, mutta joku sellanen aika hyvä kuva mielellään eikä mikää kilometrin päästä takaapäin oleva. Sitte koitan piirtää niistä tällääsiä NOPEESTI ku sitä yritän opetella että saisin tasasta jälkee nopeemmin ja nopeemmin. En lupaa piirtää kaikkia, mutta koittakaa ehotella, ei sitä ikinä tiä minkä päätän piirtää.

Ja pyytäkää omia hahmojanne pliis niitä on aina niin ihana piirtää ku ne on niin special jotenki <3<3<3<3