Oikeesti oon ollu ylikuiva ja en oo jaksanu ees piirtää kuvapäivistä ku angstailen vain jeejee. Kattokaa nyt silti näitä kahta sivua jotake oon ehtiny tehäkki:

Jos nyt ihmettelette että mitä oon angstannu, niin se on ollu sitä että en viitti piirtää niin noloja juttuja ku tekis mieli ku mun makuni on niin nolo ja tykkään niin noloista asioista. Sitte piirsin tänään kuitenki makuni mukaisesti nolon asian, katsokaa, tässä se on:

Voiko niinku emommaksi mennä 8DD?? Mutta tollasia tykkään tehä. Paljo mustaa ja tollasia käsintehtyjä tekstuureja ja tollanen nätti emopoika jolla on joku traaginen tarina takanaan. Olen pahoillani kun makuni on niin huono. Ehkä mun pitää nyt vaan myöntää että mun makuni ei oo kauheen hyvä ja elää tämän asian kanssa.

Sit meillä on tälläviikolla ollu koulussa animaatiota... Mä kokeilin kans, tässä linkki. Se on mun testini miten animaatiota tehään photarilla <3

EMONIMAATIO!

Toivottavasti kaikilla on nyt kivaa. Mulla ainaki oli ku tajusin miten animaatio toimii photarissa.

Ps. Kyllä, joka paikassa on taas Devoneja vain, sori.